Reklamacje
Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń z tytułu rękojmi. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu Lunare widniejący na dowodzie zakupu. Druk zwrotu do pobrania tutaj. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 21 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady, a także numer dowodu zakupu i dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu) osoby składającej reklamację.
Wymiana towaru
Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub chciałbyś otrzymać inny rozmiar możesz skorzystać z opcji zwrotu i odesłać do nas produkt na własny koszt na adres Lunare. Zwrot jest możliwy w ciągu 14 dni. Jeżeli chcesz wymienić produkt na przykład na produkt w innym stylu lub kolorze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie ( nieużywane i oryginalnie zapakowane), aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe artykuły. Środki za zwrócony towar zwrócimy w ciągu 7 dni od otrzymania towaru taką samą metodą płatności jak przy zakupie.
W przypadku płatności za pobraniem podaj numeru konta. Druk zwrotu do pobrania tutaj .
Pytania lub wątpliwości?
W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu – dane w zakładce Kontakt